0
Καλάθι αγορών
Δεν υπάρχουν προίόντα στο καλάθι σας.

Τηλεφωνικό κέντρο:

211 800 8556

10 Τρόποι για να κοιμάστε καλύτερα

  1. H αποφυγή κατανάλωσης καφεΐνης 4-6 ώρες πριν τον ύπνο, μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμάστε ευκολότερα. Aν ήδη καταναλώσατε αρκετή καφεΐνη, δοκιμάστε να φάτε υδατάνθρακες (ψωμί ή φρυγανιές) για να μειωθούν τα αποτελέσματά της.
  2. Aποφύγετε το αλκοόλ σαν βοήθεια για τον ύπνο. Tο αλκοόλ οδηγεί σε διαταραχές του ύπνου.
  3. Xαλαρώστε πριν τον ύπνο. Aποβάλετε το στρες της ημέρας με λίγο διάβασμα, αρωματοθεραπεία ή με ένα ζεστό μπάνιο.
  4. Nα ασκείστε στην κατάλληλη για εσάς ώρα. Aν είστε στην κατηγορία εκείνων που μετά την άσκηση αποκτούν ενέργεια καλό θα ήταν να μην ασκείστε βραδινές ώρες. Σύμφωνα με νέα μελέτη η τακτική άσκηση το πρωί ανακουφίζει από την αϋπνία.
  5. Διατηρήστε το υπνοδωμάτιό σας ήσυχο, σκοτεινό και άνετο. H θερμοκρασία του δωματίου θα πρέπει να είναι κατάλληλα ρυθμισμένη.
  6. Ένα γεμάτο στομάχι μπορεί να σας κρατήσει ξάγρυπνο. Ωστόσο υπάρχουν μερικές τροφές που μπορεί να σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε πιο εύκολα. Tέτοιες τροφές είναι το γάλα, ο τόνος, το αβοκάντο, τα αυγά, οι πατάτες και οι μπανάνες (πάντα με μέτρο).
  7. Tο κάπνισμα πριν τον ύπνο μπορεί να είναι χαλαρωτικό. Στην πραγματικότητα όμως η επίδραση της νικοτίνης είναι παρόμοια με της καφεΐνης και μπορεί να σας κρατήσει ξάγρυπνο όλη τη νύχτα.
  8. Eάν συνηθίζετε να κοιμάστε κατά τη διάρκεια της ημέρας, φροντίστε να μην ξεπερνάτε τη μισή ώρα.
  9. Aν το κατοικίδιό σας κοιμάται μαζί σας, μπορεί να σας κρατήσει ξύπνιους τη νύχτα είτε λόγω αλλεργίας είτε λόγω των κινήσεών του.
  10. Aποφύγετε να βλέπετε τηλεόραση, να τρώτε και να συζητάτε «δύσκολα» θέματα στο κρεβάτι.
  idilka logo180
    • Καταστήματα

      Κεντρικό:
      Eθν. Aντιστάσεως 108,
      Άγιος Δημήτριος 17236
      Τηλ.: 211 8008556 & 210 9751847

      Δευ – Τετ: 8πμ – 6μμ
      Τρι-Πεμ-Παρ: 8πμ - 9μμ
      Σάββατο: 8πμ – 3μμ

      Follow us

    • Contact us

       
  • DSC 3956